کابینت مدرن سفید با سنگ کابینت مشکی

پروژه آقای باقری (کابینت مدرن)1

مشخصات فنی کابینت مدرن سفید :

  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: هایگلاس سفید و طرح چوب
  • جنس صفحه روی کابینت: کورین
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دولگن استیل توکار
  • هود: مخفی
  • گاز: پنج شعله رومیزی
  • دستگیره: مخفی
 
توضیحات کابینت مدرن سفید :

 همانطور که مشاهده میکنید سبک این کار کابینت مدرن است.سبک مدرن به دلیل تنوع بسیار بالا در رنگبندی و مقرون به صرفه بودن ان نسبت به سبک های دیگر مثل کلاسیک طرفداران زیادی دارد.جنس این پروژه ،های گلاس براق است ،براق بودن سطح کابینت ها باعث شده تا کوچک بودن مشاحت اشپزخانه به چشم نیاید.رنگ غالب پروژه سفید است و مقدار کمی قهوه ای طرح چوب در کابینت دیواری پایین کارشده است که کار از یکنواختی خارج شود.رنگ سفید کابینت رنگ بسیار پرطرفداری در طراحی دکوراسیون داخلی ست.این رنگ درخشان و پرنور و آرامش دهنده و نشون دهنده ی تمیزی و پاکی است و یکی از خصوصیت های مهم این رنگ این است که فضارا باز و بزرگ نشان می دهد.یک طرف اشپزخانه کامل کمدهای سوپری که به ان اتوبوسی نیز می‌گویند طراحی شده است.همانطور که میبینید سینک زیر پنجره قرار گرفته به همین دلیل منظره و نور خوبی را هنگام کار ،به فضا می‌دهد.سنگ روی کابینت از جنس کورین است و رنگ آن مشکی انتهاب شده است که درکنار رنگ سفید تضاد زیبا و چشم نوازی رو بوجود اورده است و از سردی فضا کاسته است.جزیره این طراحی به دلیل عریض بودن پهنای اشپزخانه بزرگ طراحی شده است و درکنار کابینت های زمینی،سطحی با ارتفاع کمتر برای غذاخوری تعبیه شده است.

قیمت کابینت مدرن سفید :

سبک این کابینت مدرن است در کابینت مدرن تزیینات کمتری استفاده میشود به همین دلیل قیمت کمتری نسبت به سایر سبک ها دارد و در عین حال کیفی مطلوب و قابل قبولی را دارا است.

                                                           قیمت کابینت های گلاس

نحوه تحویل کابینت مدرن سفید :

 تیم مانیک تعهد ویژه ای در تحویل کابینت و پروژه شما در راس تاریخ مقرر دارد. درخصوص روند تولید و زمان تحویل کابینت مدرن بازه زمانی یک ماهه ( ۳۰ روز کاری ) از موعد قرار داد وجود دارد. البته مواردی همچون, زمان عقد قرارداد , تکمیل بودن ساختمان جهت نصب , متراژ و مساحت آشپزخانه و…… موثر است و این موارد در قرار داد قید می شود. نمونه کار مدرن هایگلاس توسط تیم مانیک در شهرهای یزد , تهران , اقلید و کرمان اجرا شده است.

روند طراحی , ساخت و تحویل کابینت مدرن سفید در مانیک: 

ابتدا تیم مانیک جهت اندازه گیری به ساختمان مشتری مراجعه کرده و پس از اندازه گیری دقیق و اصولی و تعیین سبک موردنظر توسط مشتری , طراحی انجام می شود. در مرحله بعد با مشتری جلسه ای برگزار شده و پرزنت طرح و تغییرات توسط مشتری اعمال شده و قرارداد بین طرفین امضا می شود. سپس تیم تولید مانیک مجددا برای کنترل اندازه نهایی پروژه به ساختمان مراجعه میکنند و پس آنالیز و خرد کردن یونیت ها , خرید جنس و مواد اولیه انجام شده و کار وارد مرحله برش و مونتاژ می شود و سپس پروژه به ساختمان مشتری ارسال و توسط نصاب ماهر و سابقه دار تیم مانیک نصب می شود و در نهایت پروژه کنترل کیفیت شده و تسویه نهایی انجام می شود.

                     برای مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن ۰۹۱۶۲۱۶۱۴۱۲ تماس بگیرید. 

فرم ثبت سفارش

در راستای احترام به شما مشتریان عزیز مانیک فرم زیر در 11 مرحله طراحی شده که در هر مرحله میتوانید با انتخاب عکس مورد نظر به مرحله بعد بروید. میتوانید طراحی کابینت و دکوراسیون داخلی آشپزخانه مد نظر و دلخواه خود را انتخاب کنید.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

تمایزات مانیک

تحویل کابینت در رأس تاریخ مقرر
ارائه قیمت نهایی قبل از اجرای پروژه
ضمانت دو ساله انواع کابینت
طراحی رایگان کابینت
تولید مدرن و اتوماتیک (خریدبدون واسطه)
تحویل کالا با مواد اولیه و تجهیزات اصلی
خدمات تولید و نصب کابینت در سراسر کشور
طراحی روز دنیا توسط تیم طراحی حرفه ای
4.7 3 رای ها
امتیاز بدهید
اشتراک در
اطلاع از
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا

سلام و خسته نباشید میشه از توی کابینت از دو رنگ براق هم استفاده کرد ؟

manik group
پاسخ به  صدرا

سلام
این بحث یک موضوع سلیقه ای ست و این که هم می تونین از دو رنگ ترکیبی و هم به صورت دو رنگ براق و یا دو رنگ مات و یا یکی براق و دیگری مات استفاده کنید. ولی در کلا این بهتر ست که یک رنگ براق و یک رنگ مات باشد. و یا اینکه اون رنگ شاد و روشنی که دوست دارید تو چشم باشه براق باشد و رنگی خنثی مثل طوسی انتخاب کنید که مات باشد.
پیشنهاد: جدیدترین مدل های کابینت 2022

پشتیبانی گروه مانیک

سوالی دارید؟ یکی از روش های زیر را برای دریافت پیشتیبانی انتخاب کنید.

مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان و یا طراحی حرفه ای رایگان، تنها کافیست شماره تماس خود را ثبت نمایید. مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.