کابینت پلی اورتان سفید طوسی(کابینت نئوکلاسیک)

کابینت مدرن - آقای خباززاره 1

مشخصات فنی کابینت پلی اورتان سفید طوسی :

  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: ام دی اف قاب بندی شده با روکش رنگ پلی اورتان
  • جنس صفحه روی کابینت: سنگ کورین
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دولگن استیل توکار
  • هود: مخفی
  • گاز: پنج شعله رومیزی
  • دستگیره: شاخه ای

توضیحات کابینت پلی اورتان سفید طوسی :

  سبک این پروژه نئوکلاسیک است. در کابینت نئوکلاسیک درب های کابینت قاب بندی ساده ای دارند و با ستون ها و دستگیره های ساده تزیین می‌شوند. اکثر کابینت های نئوکلاسیک از جنس ام دی اف خام قاب بندی شده با رنگ پلی اورتان هستند ولی کابینت نئوکلاسیک را میتوان با روکش چوب و ممبران نیز اجراکرد. در این پروژه کابینت ها با رنگ پلی اورتان روکش شده اند.رنگ پلی اورتان مزایای زیادی دارد مثل:کیفیت و ماندگاری بالای آن،مقاوم دربرابر اشعهuvو رطوبت،ترکیب رنگی بسیار متنوع و نامحدودو…. در این پروژه از ترکیب رنگ طوسی و سفید برای کابینت ها استفاده شده که رنگ غالب کار سفید است و فقط جزیره اشپزخانه به رنگ طوسی طراحی شده است.  سنگ روی کابینت از جنس کورین و به رنگ مشکی با رگه های سفید است که با رنگ کابینت ها همخونی دارد. ستون های کاور هود و کابینت های دیواری دوطرف هود با قاب بندی شیشه ای تا روی صفحه کشیده شده اند تا این قسمت نقطه عطف آشپزخانه به چشم بیاید. دوطرف یخچال ماشین های لباسشویی و ظرفشویی قرار گرفته اند و کابینت های بالای ان ها تا روی صفحه کشیده شده اند تا نمای طرف یخچال را زیباتر جلوه بدهند. جزیره کار ترکیب از یونیت های زمینی و میز غذاخوری است که سینک تک لگنه کوچکی نیز روی ان کارشده است.

قیمت کابینت پلی اورتان سفید طوسی :

موارد زیادی همچون متریال , نوع طراحی , نوع لولا و دستگیره و …. در قیمت نهایی کابینت تاثیر گذار است. جنس بدنه پروژه کابینت پلی اورتان ام دی اف معمولی سفید است و جنس درب های آن از ام دی اف خام قاب بندی شده با روکش رنگ پلی اورتان است که یکی از با کیفیت ترین متریال ها در ساخت کابینت است و به دلیل همین کیفیت و مقاومت بالایی و همچنین زیبایی منحصر به فردی که دارد قیمت آن نسبت به کابینت های گلاس و ممبران بالاتر است ولی قیمت کمتری نسبت به کابینت روکش چوب دارد و این دلیل بر آن نیست که کیفیت پایین تری نسبت به کابینت روکش چوب دارد بلکه تفاوت قیمت آن بخاطر نوع متریال و اجرت ساخت این دو است.

                                      برای اطلاع از قیمت دقیق کابینت رنگ اینجا کلیک کنید.

نحوه تحویل کابینت پلی اورتان سفید طوسی :

 تیم مانیک تعهد ویژه ای در تحویل کابینت و پروژه شما در راس تاریخ مقرر دارد. درخصوص روند تولید و زمان تحویل کابینت نئوکلاسیک بازه زمانی ۴۰ تا ۵۰ روز کاری  از موعد قرار داد وجود دارد و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. البته مواردی همچون, زمان عقد قرارداد , تکمیل بودن ساختمان جهت نصب , متراژ و مساحت آشپزخانه و…… موثر است و این موارد در قرار داد قید می شود. این سبک از کابینت در شهرهای یزد , قشم , کلاردشت و تهران توسط تیم مانیک اجرا شده است.

روند طراحی , ساخت و تحویل کابینت پلی اورتان سفید طوسی در مانیک: 

ابتدا تیم مانیک جهت اندازه گیری به ساختمان مشتری مراجعه کرده و پس از اندازه گیری دقیق و اصولی و تعیین سبک موردنظر توسط مشتری , طراحی انجام می شود.  در مرحله بعد با مشتری جلسه ای برگزار شده و پرزنت طرح و تغییرات توسط مشتری اعمال شده و قرارداد بین طرفین امضا می شود. سپس تیم تولید مانیک مجددا برای کنترل اندازه نهایی پروژه به ساختمان مراجعه میکنند و پس آنالیز و خرد کردن یونیت ها , خرید جنس و مواد اولیه انجام شده و کار وارد مرحله برش و مونتاژ می شود و سپس پروژه به ساختمان مشتری ارسال و توسط نصاب ماهر و سابقه دار تیم مانیک نصب می شود و در نهایت پروژه کنترل کیفیت شده و تسویه نهایی انجام می شود.

                 برای مشاوره , طراحی و سفارش می توانید با شماره ۰۹۱۶۲۱۶۱۴۱۲ تماس بگیرید.

فرم ثبت سفارش

در راستای احترام به شما مشتریان عزیز مانیک فرم زیر در 11 مرحله طراحی شده که در هر مرحله میتوانید با انتخاب عکس مورد نظر به مرحله بعد بروید. میتوانید طراحی کابینت و دکوراسیون داخلی آشپزخانه مد نظر و دلخواه خود را انتخاب کنید.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

تمایزات مانیک

تحویل کابینت در رأس تاریخ مقرر
ارائه قیمت نهایی قبل از اجرای پروژه
ضمانت دو ساله انواع کابینت
طراحی رایگان کابینت
تولید مدرن و اتوماتیک (خریدبدون واسطه)
تحویل کالا با مواد اولیه و تجهیزات اصلی
خدمات تولید و نصب کابینت در سراسر کشور
طراحی روز دنیا توسط تیم طراحی حرفه ای
4.3 3 رای ها
امتیاز بدهید
اشتراک در
اطلاع از
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فاطمه

من میخوام کابنیت نئوکلاسیک خودم رو ابی کنم چون بیشتر به استایل خونم میاد.اما از هر کسی که میپرسم میگن کابینت نئوکلاسیک طوسی از بقیه ی رنگ های قشنگ تر هستش

manik group
پاسخ به  فاطمه

کابینت نئوکلاسیک در انواع رنگ‌های مختلف ساخته می‌شود، اما رنگ طوسی و سفید پُر کاربردترین رنگی است که در این سبک کابینت مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما زمانی که خونه ی شما استایل خاصی داره بهتر از همون رنگی که به استایل خانه ی شما میاد استفاده کنید.

پشتیبانی گروه مانیک

سوالی دارید؟ یکی از روش های زیر را برای دریافت پیشتیبانی انتخاب کنید.

مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان و یا طراحی حرفه ای رایگان، تنها کافیست شماره تماس خود را ثبت نمایید. مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.