کابینت بدنه فلز درب های گلاس (کابینت مدرن)

کابینت ممبران مدرن - آقای زارع 1

مشخصات فنی کابینت بدنه فلز درب های گلاس :

  • جنس بدنه: فلز
  • جنس درب: هایگلاس سفید و قهوه ای
  • جنس صفحه روی کابینت: کورین
  • لولا و جک: ارام بند
  • سینک: دولگن استیل توکار
  • هود: روکار
  • گاز: پنج شعله رومیزی
  • دستگیره: مخفی

توضیحات کابینت بدنه فلز درب های گلاس :

 سبک این پروژه به خواسته مشتری مدرن طراحی شده است. در کابینت مدرن ، درب ها ساده و بدون قا بندی و همچنین تاج و پاخور ساده و بدون تزیینات اضافه ای طراحی می شود. جنس بدنه کابینت ها از فلز و درب ها و نماکاری از جنس های گلاس است. کابینت فلزی با درب ام دی اف به دلیل خش پذیری خیلی کم و قابلیت ابزارخوری بالا و همچنین قیمت مناسب هنوز هم در دکوراسیون آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ‌بندی پروژه ترکیبی از سفید و قهوه ای طرح چوب است ک کابینت های زمینی قهوه ای و دیواری سفید طراحی شده است. در این پروژه هر دوطرف کار اوپن طراحی شده و ورودی در وسط قرار گرفته است. نمای اوپن با قاب بندی های از جنس ام دی اف تزیین شده و همانطور که میبینید دوطرف کار دکوری با دو طبقه شلف بندی قرار گرفته تا به نمای کار جلوه زیبایی بدهد.

قیمت کابینت بدنه فلز درب های گلاس :

قیمت کابینت مدرن به موارد زیادی همچون جنس بدنه و درب ها  , نوع طراحی و اجرت ساخت , لولا و دستگیره … بستگی دارد. برای ساخت بدنه این کابینت از فلز استیل استفاده شده است و برای ساخت درب ها از های گلاس سفید و قهوه ای استفاده شده است که در ضمن اینکه کیفیت مطلوب و مقاومت بالایی دارد قیمت کمتری نسبت به انواع کابینت ممبران و رنگ و روکش چوب دارد ولی قیمت کمی بالاتری نسبت به کابینت بدنه ام دی اف دارد.

                                          برای اطلاع از قیمت انواع کابینت اینجا کلیک کنید.

نحوه تحویل کابینت بدنه فلز درب های گلاس :

 تیم مانیک تعهد ویژه ای در تحویل کابینت و پروژه شما در راس تاریخ مقرر دارد. درخصوص روند تولید و زمان تحویل کابینت مدرن بازه زمانی یک ماهه ( ۳۰ روز کاری ) از موعد قرار داد وجود دارد. البته مواردی همچون, زمان عقد قرارداد , تکمیل بودن ساختمان جهت نصب , متراژ و مساحت آشپزخانه و…… موثر است و این موارد در قرار داد قید می شود. نمونه کار مدرن بدنه فلز توسط تیم مانیک در شهرهای یزد و کرمان اجرا شده است.

روند طراحی , ساخت و تحویل کابینت بدنه فلز درب های گلاس در مانیک :

ابتدا تیم مانیک جهت اندازه گیری به ساختمان مشتری مراجعه کرده و پس از اندازه گیری دقیق و اصولی و تعیین سبک موردنظر توسط مشتری , طراحی انجام می شود. در مرحله بعد با مشتری جلسه ای برگزار شده و پرزنت طرح و تغییرات توسط مشتری اعمال شده و قرارداد بین طرفین امضا می شود. سپس تیم تولید مانیک مجددا برای کنترل اندازه نهایی پروژه به ساختمان مراجعه میکنند و پس آنالیز و خرد کردن یونیت ها , خرید جنس و مواد اولیه انجام شده و کار وارد مرحله برش و مونتاژ می شود و سپس پروژه به ساختمان مشتری ارسال و توسط نصاب ماهر و سابقه دار تیم مانیک نصب می شود و در نهایت پروژه کنترل کیفیت شده و تسویه نهایی انجام می شود.

          این نکته را به یاد داشته باشید که طراحی و اندازه گیری در مجموعه مانیک کاملا رایگان است.

فرم ثبت سفارش

در راستای احترام به شما مشتریان عزیز مانیک فرم زیر در 11 مرحله طراحی شده که در هر مرحله میتوانید با انتخاب عکس مورد نظر به مرحله بعد بروید. میتوانید طراحی کابینت و دکوراسیون داخلی آشپزخانه مد نظر و دلخواه خود را انتخاب کنید.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

تمایزات مانیک

تحویل کابینت در رأس تاریخ مقرر
ارائه قیمت نهایی قبل از اجرای پروژه
ضمانت دو ساله انواع کابینت
طراحی رایگان کابینت
تولید مدرن و اتوماتیک (خریدبدون واسطه)
تحویل کالا با مواد اولیه و تجهیزات اصلی
خدمات تولید و نصب کابینت در سراسر کشور
طراحی روز دنیا توسط تیم طراحی حرفه ای
5 2 رای ها
امتیاز بدهید
اشتراک در
اطلاع از
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رسول اقایی

طراحی قشنگ و کابردیه

manik group
پاسخ به  رسول اقایی

خیلی ممنون

پشتیبانی گروه مانیک

سوالی دارید؟ یکی از روش های زیر را برای دریافت پیشتیبانی انتخاب کنید.

مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان و یا طراحی حرفه ای رایگان، تنها کافیست شماره تماس خود را ثبت نمایید. مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.