کابینت های گلاس ساده (کابینت مدرن)

کابینت مدرن - پروژه آقای سالم

مشخصات فنی کابینت های گلاس ساده :

  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: هایگلاس سفید و طوسی
  • جنس صفحه روی کابینت: صفحه تاپس ام دی اف روکش PVC
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دولگن استیل توکار
  • هود: روکار
  • گاز: مبله
  • دستگیره: شاخه ای

توضیحات کابینت های گلاس ساده : 

سبک این پروژه مدرن است. در کابینت مدرن کابینت ها ساده و بدون تزیینات اضافی طراحی می شوند و به دلیل همین سادگی و شیکی طرفداران زیادی دارد. جنس کابینت های این پروژه های گلاس براق انتخاب شده که کابینت های گلاس با توجه به کوچکی فضای اشپزخانه براقیت کابینت ها موجب بزرگ تر نشان دادن و دلبازترشدن اشپزخانه شده است. ترکیب رنگی که در این پروژه به کار رفته است سفید وطوسی است که کابینت های زمینی طوسی کارشده و کابینت‌های دیواری سفید که به روشن تر شدن فضا کمک کند. در بدو ورودی اشپزخانه سوپری طراحی شده که علاوه بر زیباترکردن نمای اشپزخانه،باعث استفاده کاربردی از فضای کوچک می شود. جزیره این پروژه از یونیت های زمینی تشکیل شده که نمای روبه پذیرایی با قاب بندی های زیبا کار شده است و میز غذاخوری درکنار یخچال و چسبیده به دیوار طراحی شده است.  صفحه روی کابینت از ام دی اف سفید انتخاب شده تا فضارا روشن تر جلوه بدهد.

قیمت کابینت های گلاس ساده :

کابینت مدرن در کل قیمت کمتری نسبت به سبک های دیگر مثل کلاسیک و نئوکلاسیک دارد و دلیل آن نوع متریال و تزیینات به کار برده شده در ساخت کابینت است. جنس بدنه کابینت های گلاس ساده از ام دی اف معمولی است و برای درب های آن از های گلاس سفید و طوسی استفاده شده است که با توجه به اینکه کیفیت مطلوبی دارد  قیمت کمتر و به صرفه تری نسبت به کابینت های رنگ و ممبران و روکش چوب دارد.

نحوه تحویل کابینت های گلاس ساده :

 تیم مانیک تعهد ویژه ای در تحویل کابینت و پروژه شما در راس تاریخ مقرر دارد. درخصوص روند تولید و زمان تحویل کابینت های گلاس ساده بازه زمانی یک ماهه ( ۳۰ روز کاری ) از موعد قرار داد وجود دارد. البته مواردی همچون, زمان عقد قرارداد , تکمیل بودن ساختمان جهت نصب , متراژ و مساحت آشپزخانه و…… موثر است و این موارد در قرار داد قید می شود. نمونه کار مدرن های گلاس توسط تیم مانیک در شهرهای یزد , شیراز و کرمان اجرا شده است.

روند طراحی , ساخت و تحویل کابینت های گلاس ساده در مانیک : 

ابتدا تیم مانیک جهت اندازه گیری به ساختمان مشتری مراجعه کرده و پس از اندازه گیری دقیق و اصولی و تعیین سبک موردنظر توسط مشتری , طراحی انجام می شود. در مرحله بعد با مشتری جلسه ای برگزار شده و پرزنت طرح و تغییرات توسط مشتری اعمال شده و قرارداد بین طرفین امضا می شود. سپس تیم تولید مانیک مجددا برای کنترل اندازه نهایی پروژه به ساختمان مراجعه میکنند و پس آنالیز و خرد کردن یونیت ها , خرید جنس و مواد اولیه انجام شده و کار وارد مرحله برش و مونتاژ می شود و سپس پروژه به ساختمان مشتری ارسال و توسط نصاب ماهر و سابقه دار تیم مانیک نصب می شود و در نهایت پروژه کنترل کیفیت شده و تسویه نهایی انجام می شود. 

                               جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره ۰۹۱۶۲۱۶۱۴۱۲ تماس بگیرید.

فرم ثبت سفارش

در راستای احترام به شما مشتریان عزیز مانیک فرم زیر در 11 مرحله طراحی شده که در هر مرحله میتوانید با انتخاب عکس مورد نظر به مرحله بعد بروید. میتوانید طراحی کابینت و دکوراسیون داخلی آشپزخانه مد نظر و دلخواه خود را انتخاب کنید.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

تمایزات مانیک

تحویل کابینت در رأس تاریخ مقرر
ارائه قیمت نهایی قبل از اجرای پروژه
ضمانت دو ساله انواع کابینت
طراحی رایگان کابینت
تولید مدرن و اتوماتیک (خریدبدون واسطه)
تحویل کالا با مواد اولیه و تجهیزات اصلی
خدمات تولید و نصب کابینت در سراسر کشور
طراحی روز دنیا توسط تیم طراحی حرفه ای
4.5 4 رای ها
امتیاز بدهید
اشتراک در
اطلاع از
8 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ثريا تارتي

از رنگ بنديش خيلي خوشم اومده ببخشيد ميشه قيمت كابينت ها گلاس رو لطف كنيد

manik group
پاسخ به  ثريا تارتي

قیمت های کابینت هایگلاس با توجه به رنگ و کیفیت ساخت بین 5.900.000 تا 6.200.000 تومان است

پشتیبانی گروه مانیک

سوالی دارید؟ یکی از روش های زیر را برای دریافت پیشتیبانی انتخاب کنید.

مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان و یا طراحی حرفه ای رایگان، تنها کافیست شماره تماس خود را ثبت نمایید. مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.