کابینت انزو سفید (کابینت نئوکلاسیک)

کابینت مدرن - آقای شاه ولی

مشخصات فنی کابینت انزو سفید :

  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: ام دی اف قاب بندی شده با روکش رنگ پلی اورتان براق
  • جنس صفحه روی کابینت: کورین
  • لولا و جک: آرام بند
  • دستگیره: شاخه ای
  • سینک: دو لگن استیل 
  • هود: مخفی
  • گاز: پنج شعله رومیزی
 

توضیحات کابینت انزو سفید :

سبک این پروژه کابینت نئوکلاسیک انزو است این سبک یکی از بروزترین و شیک ترین دکوراسیون ها برای اشپزخانه است که همانطور که مشاهده میکنید زیبایی و چش انداز فوق العاده ای دارد.جنس این نوع کار مانند کار نئوکلاسیک معمولی ام دی اف خام است که پس از قاب بندی با رنگ پلی اورتان رنگ امیزی میشود و تفاوت آن با نئوکلاسیک معمولی در نوع قاب بندی است که در نئوکلاسیک معمولی، قاب بندی فرورفته است ولی در نئوکلاسیک انزو قاب بندی،برجسته است.رنگ این کار سفید انتخاب شده‌ که با توجه به براقیت کار زیبایی خاصی به کار داده است.درب سوپری کنار یخچال و کمد ایستاده پکیج ،اینه کاری لوزی طراحی شده که زیبایی کار را دوچندان کرده است.دیوار زیر پنجره هلالی شکل است و برای همین کابینت ها نیز در ان قسمت منحنی طراحی شده است و کمد فر و یک سوپری دو درب در کنار پنجره طراحی شده است.برای کاور هود یک نما با قاب بندی های برجسته و زیبا طراحی شده است.سنگ روی کار به سلیقه مشتری کورین سفید کار شده که روشنی و براقیت کار را افزایش داده است.برای این پروژه جزیره طراحی شده که شامل یک میز غذاخوری است که دوطرف آن یونیت های کشو طراحی شده و سمت راهرو نماکاری شده است.

                                                             مشخصات مدل کابینت انزو

قیمت کابینت انزو سفید :

موارد زیادی همچون متریال به کاربرده شده در ساخت , نوع طراحی , لولا , دستگیره و ……در قیمت نهایی کابینت تاثیر دارد. جنس بدنه کابینت انزو ام دی ف ساده و جنس درب های ان از ام دی اف خام قاب بندی شده با روکش رنگ پلی اورتان است که این جنس کابینت از کابینت های گلاس و ام دی اف قیمت بالاتر و همچنین کیفیت مطلوب تری دارد.

                                                             قیمت کابینت پلی اورتان

 نحوه تحویل کابینت انزو سفید :

 تیم مانیک تعهد ویژه ای در تحویل کابینت و پروژه شما در راس تاریخ مقرر دارد. درخصوص روند تولید و زمان تحویل کابینت نئوکلاسیک بازه زمانی ۴۰ تا ۵۰ روز کاری  از موعد قرار داد وجود دارد و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. البته مواردی همچون, زمان عقد قرارداد , تکمیل بودن ساختمان جهت نصب , متراژ و مساحت آشپزخانه و…… موثر است و این موارد در قرار داد قید می شود. این سبک از کابینت در شهرهای یزد , قشم , کلاردشت و تهران توسط تیم مانیک اجرا شده است.

  • کابینت انزو چیست| انواع، مزایا و معایب آن

روند طراحی , ساخت و تحویل کابینت انزو سفید در مانیک: 

ابتدا تیم مانیک جهت اندازه گیری به ساختمان مشتری مراجعه کرده و پس از اندازه گیری دقیق و اصولی و تعیین سبک موردنظر توسط مشتری , طراحی انجام می شود.  در مرحله بعد با مشتری جلسه ای برگزار شده و پرزنت طرح و تغییرات توسط مشتری اعمال شده و قرارداد بین طرفین امضا می شود. سپس تیم تولید مانیک مجددا برای کنترل اندازه نهایی پروژه به ساختمان مراجعه میکنند و پس آنالیز و خرد کردن یونیت ها , خرید جنس و مواد اولیه انجام شده و کار وارد مرحله برش و مونتاژ می شود و سپس پروژه به ساختمان مشتری ارسال و توسط نصاب ماهر و سابقه دار تیم مانیک نصب می شود و در نهایت پروژه کنترل کیفیت شده و تسویه نهایی انجام می شود.

                                     در مجموعه مانیک طراحی و مشاوره کاملا رایگان است.

فرم ثبت سفارش

در راستای احترام به شما مشتریان عزیز مانیک فرم زیر در 11 مرحله طراحی شده که در هر مرحله میتوانید با انتخاب عکس مورد نظر به مرحله بعد بروید. میتوانید طراحی کابینت و دکوراسیون داخلی آشپزخانه مد نظر و دلخواه خود را انتخاب کنید.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

تمایزات مانیک

تحویل کابینت در رأس تاریخ مقرر
ارائه قیمت نهایی قبل از اجرای پروژه
ضمانت دو ساله انواع کابینت
طراحی رایگان کابینت
تولید مدرن و اتوماتیک (خریدبدون واسطه)
تحویل کالا با مواد اولیه و تجهیزات اصلی
خدمات تولید و نصب کابینت در سراسر کشور
طراحی روز دنیا توسط تیم طراحی حرفه ای
4.6 5 رای ها
امتیاز بدهید
اشتراک در
اطلاع از
10 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد

در حالت کلی قیمت کابینت نئوکلاسیک بیشتر یا کابینت کلاسیک؟ ولی باید حدودا قیمتاشون یکی باشه چون سبک کابینت کلاسیک خیلی به کابینت نئوکلاسیک نزدیک

manik group
پاسخ به  محمد

کابینت کلاسیک در مدل فاخر آن، از جنس چوب ساخته می‌شود و تزئینات و کنده‌کاری‌های آن، عمدتا به وسیله‌ی هنر دست انجام می‌شود به همین دلیل ارزش مادی بسیاری دارد.

manik group
پاسخ به  محمد

کابینت کلاسیک در مدل فاخر آن، از جنس چوب ساخته می‌شود و تزئینات و کنده‌کاری‌های آن، عمدتا به وسیله‌ی هنر دست انجام می‌شود به همین دلیل ارزش مادی بسیاری دارد.

manik group
پاسخ به  محمد

بله، رنگ پلی اورتان از معدود رنگ هایی است که مقاومت بالایی در مقابل تابش آفتاب و همچنین رطوبت از خود نشان می دهد و بدلیل قدرت چسبندگی بالایی که دارد و خشک شدن سریع در صنایع چوب کاربرد زیادی دارد.

پشتیبانی گروه مانیک

سوالی دارید؟ یکی از روش های زیر را برای دریافت پیشتیبانی انتخاب کنید.

مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان و یا طراحی حرفه ای رایگان، تنها کافیست شماره تماس خود را ثبت نمایید. مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.