کابینت ممبران قهوه ای طلایی (کابینت کلاسیک)

پروژه آقای بهبهانی 1

مشخصات فنی کابینت ممبران قهوه ای طلایی :

  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: ام دی اف خام با روکش وکیوم (ممبران)
  • جنس صفحه روی کابینت: کورین 
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دولگن استیل توکار
  • هود: مخفی
  • گاز: پنج شعله رومیزی
  • دستگیره: شاخه ای
 
توضیحات کابینت ممبران قهوه ای طلایی :  

سبک این پروژه با توجه به خواسته مشتری ، کابینت کلاسیک و از جنس ممبران است.در سبک کلاسیک برای جلوه دادن به کار از درهای قاب بندی شده و ستون و سرستون و گل استفاده می شود که در این کار نیز مشاهده میکنید.رنگ این پروژه با توجه به وجود پنجره در اشپزخانه طرح چوب گردویی انتخاب شده است و با گل های طلایی رنگ که باعث جلوه بخشیدن و زیبایی کار شده است تزیین شده است.سنگ پروژه کورین سفید است که تضاد ان با رنگ چوب تیره زیبایی خاصی به کار القا کرده است.در این پروژه برای زیباتر به چشم امدن پنجره در اشپزخانه برای پنجره قاب طراحی شده است که این قاب نیز با گل های طلایی تزیین شده است برای زیبایی هرچه بیشتر کار درب های دوطرف هود،با قاب بندی شیشه ای هلالی شکل طراحی شده و برخی از درب ها مانند درب های کابینت زیر سینک و قسمتی از جزیره شیاری طراحی شده است. 

                                         جدید ترین تصاویر کابینت آشپزخانه را از دست ندید.

قیمت کابینت ممبران قهوه ای طلایی  :

موارد زیادی همچون متریال به کاربرده شده در ساخت , نوع طراحی , لولا , دستگیره و ……در قیمت نهایی کابینت تاثیر دارد. جنس بدنه کابینت  ام دی ف ساده و جنس درب های ان از ام دی اف خام قاب بندی شده با روکش ممبران است.  کابینت ممبران تقریبا هم قیمت با کابینت های گلاس است و ز نظر مقاومت و کیفیت نیز مانند های گلاس از کیفیتی خوبیبرخوردار است.

                                                               قیمت کابینت ممبران  

نحوه تحویل کابینت ممبران قهوه ای طلایی :

 تیم مانیک تعهد ویژه ای در تحویل کابینت و پروژه شما در راس تاریخ مقرر دارد. درخصوص روند تولید و زمان تحویل کابینت ممبران قهوه ای طلایی بازه زمانی 40 تا 50 روز کاری از موعد قرار داد وجود دارد. البته مواردی همچون, زمان عقد قرارداد , تکمیل بودن ساختمان جهت نصب , متراژ و مساحت آشپزخانه و…… موثر است و این موارد در قرار داد قید می شود. نمونه کار ممبران توسط تیم مانیک در شهرهای یزد , تهران , شیراز اجرا شده است. 

روند طراحی , ساخت و تحویل کابینت ممبران قهوه ای طلایی در مانیک: 

ابتدا تیم مانیک جهت اندازه گیری به ساختمان مشتری مراجعه کرده و پس از اندازه گیری دقیق و اصولی و تعیین سبک موردنظر توسط مشتری , طراحی انجام می شود.  در مرحله بعد با مشتری جلسه ای برگزار شده و پرزنت طرح و تغییرات توسط مشتری اعمال شده و قرارداد بین طرفین امضا می شود. سپس تیم تولید مانیک مجددا برای کنترل اندازه نهایی پروژه به ساختمان مراجعه میکنند و پس آنالیز و خرد کردن یونیت ها , خرید جنس و مواد اولیه انجام شده و کار وارد مرحله برش و مونتاژ می شود و سپس پروژه به ساختمان مشتری ارسال و توسط نصاب ماهر و سابقه دار تیم مانیک نصب می شود و در نهایت پروژه کنترل کیفیت شده و تسویه نهایی انجام می شود.

                                     در مجموعه مانیک طراحی و مشاوره کاملا رایگان است.

فرم ثبت سفارش

در راستای احترام به شما مشتریان عزیز مانیک فرم زیر در 11 مرحله طراحی شده که در هر مرحله میتوانید با انتخاب عکس مورد نظر به مرحله بعد بروید. میتوانید طراحی کابینت و دکوراسیون داخلی آشپزخانه مد نظر و دلخواه خود را انتخاب کنید.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

تمایزات مانیک

تحویل کابینت در رأس تاریخ مقرر
ارائه قیمت نهایی قبل از اجرای پروژه
ضمانت دو ساله انواع کابینت
طراحی رایگان کابینت
تولید مدرن و اتوماتیک (خریدبدون واسطه)
تحویل کالا با مواد اولیه و تجهیزات اصلی
خدمات تولید و نصب کابینت در سراسر کشور
طراحی روز دنیا توسط تیم طراحی حرفه ای
4.8 4 رای ها
امتیاز بدهید
اشتراک در
اطلاع از
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sedighe

سبک کلاسیک خیلی اشرافیه

manik
پاسخ به  Sedighe

کابینت کلاسیک میتونه با توجه به نظر مشتری با منبت کاری زیاد و سرستون های شلوغ و یراق الات زیاد طراحی بشه. یا اینکه کمی ساده تر باشه. ولی در کل سبک کلاسیک ظاهری سلطنتی داره

پشتیبانی گروه مانیک

سوالی دارید؟ یکی از روش های زیر را برای دریافت پیشتیبانی انتخاب کنید.

مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان و یا طراحی حرفه ای رایگان، تنها کافیست شماره تماس خود را ثبت نمایید. مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.