کابینت دو رنگ شیک (کابینت مدرن)

آقای خادمی (کابینت مدرن)1

مشخصات فنی کابینت دو رنگ شیک :

  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: هایگلاس سفید و طرح چوب
  • جنس صفحه روی کابینت: صفحه تاپس ام دی اف روکش PVC
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دولگن استیل توکار
  • هود: مخفی
  • گاز: پنج شعله رومیزی
  • دستگیره: مخفی
 

توضیحات کابینت دو رنگ شیک :

سبک این پروژه کابینت مدرن است. جنس آن ترکیبی از های گلاس براق سفید و های گلاس نیمه مات طرح چوب است. با توجه به نبودن منبع نوری طبیعی رنگ اول کابینت ها سفید و در بعضی از قسمت ها مانند کابینت های دیواری، دکور و پاخور قهوه ای کار شده است تا باعث بزرگتر و روشن تر نشان دادن آشپزخانه بشود.

جنس صفحه تاپس روی کابینت از ام دی اف طرح سنگ روشن است که همانطور که گفته شد باعث دلبازی فضای آشپزخانه شده است. برای این پروژه اوپن طراحی شده که یک قسمت از آن (حدود ۱.۲۰) ارتفاع کمتری دارد تا به عنوان میزغذاخوری استفاده شود. گوشه اوپن دکوری کوچکی طراحی شده است که به کار جلوه زیبایی داده است.

                   چرا انتخاب رنگ مناسب برای کابینت ام دی اف بسیار با اهمیت است؟ 

قیمت کابینت دو رنگ شیک :

قیمت کابینت مدرن به موارد زیادی همچون جنس بدنه و درب ها  , نوع طراحی و اجرت ساخت , لولا و دستگیره … بستگی دارد. برای ساخت بدنه کابینت دو رنگ شیک از ام دی اف معمولی استفاده شده است و برای ساخت درب ها از های گلاس سفید و قهوه ای استفاده شده است که در ضمن اینکه کیفیت مطلوب و مقاومت بالایی دارد قیمت کمتری نسبت به انواع کابینت ممبران و رنگ و روکش چوب دارد.

                                          برای اطلاع از قیمت انواع کابینت اینجا کلیک کنید.

نحوه تحویل کابینت دو رنگ شیک :

 تیم مانیک تعهد ویژه ای در تحویل کابینت و پروژه شما در راس تاریخ مقرر دارد. درخصوص روند تولید و زمان تحویل کابینت مدرن بازه زمانی یک ماهه ( ۳۰ روز کاری ) از موعد قرار داد وجود دارد. البته مواردی همچون, زمان عقد قرارداد , تکمیل بودن ساختمان جهت نصب , متراژ و مساحت آشپزخانه و…… موثر است و این موارد در قرار داد قید می شود. نمونه کار مدرن هایگلاس توسط تیم مانیک در شهرهای یزد , تهران , شیراز و کرمان اجرا شده است.

روند طراحی , ساخت و تحویل کابینت دو رنگ شیک در مانیک :

ابتدا تیم مانیک جهت اندازه گیری به ساختمان مشتری مراجعه کرده و پس از اندازه گیری دقیق و اصولی و تعیین سبک موردنظر توسط مشتری , طراحی انجام می شود. در مرحله بعد با مشتری جلسه ای برگزار شده و پرزنت طرح و تغییرات توسط مشتری اعمال شده و قرارداد بین طرفین امضا می شود. سپس تیم تولید مانیک مجددا برای کنترل اندازه نهایی پروژه به ساختمان مراجعه میکنند و پس آنالیز و خرد کردن یونیت ها , خرید جنس و مواد اولیه انجام شده و کار وارد مرحله برش و مونتاژ می شود و سپس پروژه به ساختمان مشتری ارسال و توسط نصاب ماهر و سابقه دار تیم مانیک نصب می شود و در نهایت پروژه کنترل کیفیت شده و تسویه نهایی انجام می شود.

          این نکته را به یاد داشته باشید که طراحی و اندازه گیری در مجموعه مانیک کاملا رایگان است.

فرم ثبت سفارش

در راستای احترام به شما مشتریان عزیز مانیک فرم زیر در 11 مرحله طراحی شده که در هر مرحله میتوانید با انتخاب عکس مورد نظر به مرحله بعد بروید. میتوانید طراحی کابینت و دکوراسیون داخلی آشپزخانه مد نظر و دلخواه خود را انتخاب کنید.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

تمایزات مانیک

تحویل کابینت در رأس تاریخ مقرر
ارائه قیمت نهایی قبل از اجرای پروژه
ضمانت دو ساله انواع کابینت
طراحی رایگان کابینت
تولید مدرن و اتوماتیک (خریدبدون واسطه)
تحویل کالا با مواد اولیه و تجهیزات اصلی
خدمات تولید و نصب کابینت در سراسر کشور
طراحی روز دنیا توسط تیم طراحی حرفه ای
5 5 رای ها
امتیاز بدهید
اشتراک در
اطلاع از
9 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sahel

این ترکیب رنگ‌مورد علاقه منه برای اشپزخونه 🥺

manik
پاسخ به  Sahel

سلام. بله نرکیب رنگ سفید و چوب برای کابینت اشپزخانه بسیار محبوب هست

پشتیبانی گروه مانیک

سوالی دارید؟ یکی از روش های زیر را برای دریافت پیشتیبانی انتخاب کنید.

مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان و یا طراحی حرفه ای رایگان، تنها کافیست شماره تماس خود را ثبت نمایید. مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.