کابینت ملامینه سفید قهوه ای (کابینت مدرن)

پروژه آقای شمس(کابینت مدرن)1

مشخصات فنی کابینت ملامینه سفید قهوه ای :

  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: ملامینه سفید و قهوه ای
  • جنس صفحه روی کابینت: صفحه تاپس ام دی اف روکش pvc
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دولگن استیل توکار
  • هود: مخفی
  • گاز: پنج شعله رومیزی
  • دستگیره: مخفی
 
توضیحات کابینت ملامینه سفید قهوه ای :

سبک این پروژه مدرن است. در کابینت مدرن معمولا درب ها ساده و بدون دستگیره یا با دستگیره متری یا دستگیره های ساده خطی استفاده می شود که در این پروژه دستگیره مخفی مگنتی به کاربرده شده است. جنس کابینت ها از ام دی اف روکش ملامینه است، تفاوت اصلی کابینت  فرامید با کابینت ام دی اف روکش ملامینه در برجستگی و ناهمواری های روی سطح درب و نما های کابینت می باشد که این برجستگی ها و حجم ها حدود ۲ میلیمتر بوده و همین مقدار سبب شده که کابینت های ساخته شده با فرامید طبیعی تر و زیباتر به نظر آیند. رنگ پروژه به سلیقه مشتری ترکیبی از قهوه ای تیره و سفید است که رنگ غالب در طراحی قهوه ای انتخاب شده تا گرمای فضارا بیشتر به رخ بکشد. کابینت های دیواری ترکیبی از عمودی و ملقی است. برای این کار جزیره ای طراحی شده که از یونیت های زمینی تشکیل شده و روبه پذیرایی با نماکاری تزیین شده است. یک طرف اشپزخانه نیز اوپن درنظر گرفته شده که قسمتی از ان با ارتفاع کمتری بعنوان میزغذاخوری استفاده می شود.شما می توانید در مقاله اندازه استاندارد کابینت آشپزخانه اطلاعات بیشتری در مورد ابعاد کابینت، ارتفاع استاندارد کابینت و… کسب نمایید.  

قیمت کابینت ملامینه سفید قهوه ای :

کابینت مدرن در کل قیمت کمتری نسبت به سبک های دیگر مثل کلاسیک و نئوکلاسیک دارد و دلیل آن نوع متریال و تزیینات به کار برده شده در ساخت کابینت است. جنس بدنه کابینت ملامینه سفید قهوه ای از ام دی اف معمولی است و برای درب های آن از ام دی اف روکش ملامینه سفید و قهوه ای استفاده شده است که با توجه به اینکه کیفیت مطلوبی دارد  قیمت کمتر و به صرفه تری نسبت به کابینت های گلاس و ممبران و روکش چوب دارد.

نحوه تحویل کابینت ملامینه سفید قهوه ای :

 تیم مانیک تعهد ویژه ای در تحویل کابینت و پروژه شما در راس تاریخ مقرر دارد. درخصوص روند تولید و زمان تحویل کابینت ملامینه سفید قهوه ای بازه زمانی یک ماهه ( ۳۰ روز کاری ) از موعد قرار داد وجود دارد. البته مواردی همچون, زمان عقد قرارداد , تکمیل بودن ساختمان جهت نصب , متراژ و مساحت آشپزخانه و…… موثر است و این موارد در قرار داد قید می شود. نمونه کار مدرن ملامینه توسط تیم مانیک در شهرهای یزد , شیراز و کرمان اجرا شده است.

روند طراحی , ساخت و تحویل کابینت ملامینه سفید قهوه ای در مانیک : 

ابتدا تیم مانیک جهت اندازه گیری به ساختمان مشتری مراجعه کرده و پس از اندازه گیری دقیق و اصولی و تعیین سبک موردنظر توسط مشتری , طراحی انجام می شود. در مرحله بعد با مشتری جلسه ای برگزار شده و پرزنت طرح و تغییرات توسط مشتری اعمال شده و قرارداد بین طرفین امضا می شود. سپس تیم تولید مانیک مجددا برای کنترل اندازه نهایی پروژه به ساختمان مراجعه میکنند و پس آنالیز و خرد کردن یونیت ها , خرید جنس و مواد اولیه انجام شده و کار وارد مرحله برش و مونتاژ می شود و سپس پروژه به ساختمان مشتری ارسال و توسط نصاب ماهر و سابقه دار تیم مانیک نصب می شود و در نهایت پروژه کنترل کیفیت شده و تسویه نهایی انجام می شود. 

                               جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره 09162161412 تماس بگیرید.

فرم ثبت سفارش

در راستای احترام به شما مشتریان عزیز مانیک فرم زیر در 11 مرحله طراحی شده که در هر مرحله میتوانید با انتخاب عکس مورد نظر به مرحله بعد بروید. میتوانید طراحی کابینت و دکوراسیون داخلی آشپزخانه مد نظر و دلخواه خود را انتخاب کنید.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

تمایزات مانیک

تحویل کابینت در رأس تاریخ مقرر
ارائه قیمت نهایی قبل از اجرای پروژه
ضمانت دو ساله انواع کابینت
طراحی رایگان کابینت
تولید مدرن و اتوماتیک (خریدبدون واسطه)
تحویل کالا با مواد اولیه و تجهیزات اصلی
خدمات تولید و نصب کابینت در سراسر کشور
طراحی روز دنیا توسط تیم طراحی حرفه ای
5 4 رای ها
امتیاز بدهید
اشتراک در
اطلاع از
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mina

عالیه

manik
پاسخ به  Mina

🌺🙏🏻🌺

پشتیبانی گروه مانیک

سوالی دارید؟ یکی از روش های زیر را برای دریافت پیشتیبانی انتخاب کنید.

مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان و یا طراحی حرفه ای رایگان، تنها کافیست شماره تماس خود را ثبت نمایید. مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.