کابینت های گلاس آشپزخانه کوچک (کابینت مدرن)

کابینت مدرن - آقای محمدی 1

مشخصات فنی کابینت های گلاس آشپزخانه کوچک  :

  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: هایگلاس سفید و ام دی اف گردویی
  • جنس صفحه روی کابینت: صفحه تاپس ام دی اف با روکش PVC
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دولگن استیل توکار
  • هود: روکار
  • گاز: پنج شعله رومیزی
  • دستگیره: مخفی
 

 توضیحات کابینت های گلاس آشپزخانه کوچک :

  این پروژه به خواسته مشتری به سبک کابینت مدرن طراحی و اجرا شده است که در سبک مدرن کابینت ها به ساده ترین شکل ممکن و درعین حالا شیک و کاربردی طراحی می شوند. جنس این کار ترکیبی از دو جنس های گلاس براق و ام دی اف طرح چوب گردویی است. به سلیقه مشتری رنگ پروژه ترکیبی از سفید و چوب انتخاب شده که به فضای اشپزخانه جلوه و تضاد زیبایی داده است.

برای بزرگتر و روشن تر نشان دادن آشپزخانه، کابینت های دیواری سفید طراحی و اجرا شده است و کابینت های زمینی قهوه ای تیره و با توجه به زیاد بکاربرده شدن رنگ تیر در طراحی صفحه روی کابینت سفید طراحی شده تا باعث دلگیری و تاریک شدن فضا نشود. کابینت های دیواری به صورت ترکیبی از ملقی و عمودی طراحی شده است که در عین زیبایی، از هزینه پروژه نیز کاسته شود‌. کابینت دیواری نزدیک به اوپن تا روی اوپن طراحی شده تا بتوان فر را در آن جاگذاری کرد. برای این پروژه اوپن ال طراحی شده که به شکل زیبایی میز غذاخوری و یونیت ها در ترکیب با هم طراحی شده اند.

قیمت کابینت های گلاس آشپزخانه کوچک  :

کابینت مدرن در کل قیمت کمتری نسبت به سبک های دیگر مثل کلاسیک و نئوکلاسیک دارد و دلیل آن نوع متریال و تزیینات به کار برده شده در ساخت کابینت است. جنس بدنه کابینت های گلاس آشپزخانه کوچک از ام دی اف معمولی است و برای درب های آن از های گلاس رنگ سفید و ام دی اف رنگ گردویی استفاده شده است که کیفیت مطلوبی دارد و با توجه به اینکه ترکیبی از های گلاس و ام دی اف است قیمت کمتری نسبت به کابینت های گلاس دارد.

                    برای اطلاع بیشتر پیشنهاد میدهیم مقاله نحوه محاسبه قیمت کابینت را مطالعه کنید

نحوه تحویل کابینت های گلاس آشپزخانه کوچک  :

 تیم مانیک تعهد ویژه ای در تحویل کابینت و پروژه شما در راس تاریخ مقرر دارد. درخصوص روند تولید و زمان تحویل کابینت های گلاس آشپزخانه کوچک بازه زمانی یک ماهه ( ۳۰ روز کاری ) از موعد قرار داد وجود دارد. البته مواردی همچون, زمان عقد قرارداد , تکمیل بودن ساختمان جهت نصب , متراژ و مساحت آشپزخانه و…… موثر است و این موارد در قرار داد قید می شود. نمونه کار مدرن توسط تیم مانیک در شهرهای یزد , تهران , شیراز و کرمان اجرا شده است.

روند طراحی , ساخت و تحویل کابینت های گلاس آشپزخانه کوچک در مانیک : 

ابتدا تیم مانیک جهت اندازه گیری به ساختمان مشتری مراجعه کرده و پس از اندازه گیری دقیق و اصولی و تعیین سبک موردنظر توسط مشتری , طراحی انجام می شود. در مرحله بعد با مشتری جلسه ای برگزار شده و پرزنت طرح و تغییرات توسط مشتری اعمال شده و قرارداد بین طرفین امضا می شود. سپس تیم تولید مانیک مجددا برای کنترل اندازه نهایی پروژه به ساختمان مراجعه میکنند و پس آنالیز و خرد کردن یونیت ها , خرید جنس و مواد اولیه انجام شده و کار وارد مرحله برش و مونتاژ می شود و سپس پروژه به ساختمان مشتری ارسال و توسط نصاب ماهر و سابقه دار تیم مانیک نصب می شود و در نهایت پروژه کنترل کیفیت شده و تسویه نهایی انجام می شود.  

فرم ثبت سفارش

در راستای احترام به شما مشتریان عزیز مانیک فرم زیر در 11 مرحله طراحی شده که در هر مرحله میتوانید با انتخاب عکس مورد نظر به مرحله بعد بروید. میتوانید طراحی کابینت و دکوراسیون داخلی آشپزخانه مد نظر و دلخواه خود را انتخاب کنید.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

تمایزات مانیک

تحویل کابینت در رأس تاریخ مقرر
ارائه قیمت نهایی قبل از اجرای پروژه
ضمانت دو ساله انواع کابینت
طراحی رایگان کابینت
تولید مدرن و اتوماتیک (خریدبدون واسطه)
تحویل کالا با مواد اولیه و تجهیزات اصلی
خدمات تولید و نصب کابینت در سراسر کشور
طراحی روز دنیا توسط تیم طراحی حرفه ای
4.3 4 رای ها
امتیاز بدهید
اشتراک در
اطلاع از
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Fatiww

کابینت های زمینی اگر روشن بودن اشپزخونه دلباز تر بود بنظر من

manik group
پاسخ به  Fatiww

سلام.بله درست می فرمایین. ولی رنگ کاملا سلیقه مشتری هست و ایشون کابینت های پایینی رو تمام چوب میخواستن

پشتیبانی گروه مانیک

سوالی دارید؟ یکی از روش های زیر را برای دریافت پیشتیبانی انتخاب کنید.

مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان و یا طراحی حرفه ای رایگان، تنها کافیست شماره تماس خود را ثبت نمایید. مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.