کابینت سفید با حاشیه قهوه ای (کابینت مدرن)

کابینت مدرن - آقای اکبرزاده 1

مشخصات فنی کابینت سفید با حاشیه قهوه ای :

  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: ام دی اف سفید و طرح چوب
  • جنس صفحه روی کابینت: کورین
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: یک لگن استیل توکار
  • هود: مخفی
  • گاز: دو شعله رومیزی
  • دستگیره: مخفی

توضیحات کابینت سفید با حاشیه قهوه ای : 

سبک این پروژه کابینت مدرن است که خیلی ساده و شیک طراحی شده است.جنس این کار ام دی اف است ،ورق ام دی اف (MDF) خام یکی از پرکاربردترین متریال های دکوراسیون داخلی مانند انواع کابینت آشپزخانه، اپن آشپزخانه، کمد دیواری و غیره است.رنگ غالب پروژه سفید است که در بعضی از قسمت ها مانند تاج و پاخور و بعضی از قسمت های نماکاری ،قهوه ای روشن کارشده است. استفاده زیاد رنگ سفید باعث شده که فضای اشپزخانه دلباز و بزرگ به نظر بیاید و نیز وجود پنجره بزرگ در اشپزخانه،نور طبیعی و زیبایی رو به فضا داده که جلوه کار را دوچندان کرده است.کابینت های دیواری در این پروژه عمودی طراحی شده است.یک طرف اشپزخانه که کاملا باز بوده و دیواری وجود نداشته به سلیقه مشتری پشت کاور یخچال و کابینت ها یک کمد جاکفشی که شامل کمد و کشو برای کفش و کمد لباس و و نشمین و اویز لباس و شلف است طراحی شده است که در راهروی ورودی قرار دارد.در ادامه این کمد اوپن طراحی شده که طرف راهرو نماکاری شده است.در ابتدای کار یک کمد شیشه ای قرار دارد که بعنوان دکوری استفاده می شود. 

          مقاله اصول انتخاب رنگ کابینت اشپزخانه برای انتخاب رنگ متناسب با منزلتان به شما کمک خواهد کرد. 

قیمت کابینت سفید با حاشیه قهوه ای : 

این کابینت به سبک مدرن طراحی و اجرا شده است , قیمت کابینت مدرن با توجه به متریال به کاربرده شده در ساخت آن نسبت به انواع کلاسیک و نئوکلاسیک قیمت کمتری دارد ولی با این حال از کیفیت بالایی برخوردار است و مقاومت قابل قبولی در برابر رطوبت دارد.

نحوه تحویل کابینت سفید با حاشیه قهوه ای :

تیم مانیک تعهد ویژه ای در تحویل کابینت و پروژه شما در راس تاریخ مقرر دارد. درخصوص روند تولید و زمان تحویل کابینت سفید با حاشیه قهوه ای بازه زمانی یک ماهه ( ۳۰ روز کاری ) از موعد قرار داد وجود دارد. البته مواردی همچون, زمان عقد قرارداد , تکمیل بودن ساختمان جهت نصب , متراژ و مساحت آشپزخانه و…… موثر است و این موارد در قرار داد قید می شود. نمونه کار مدرن  توسط تیم مانیک در شهرهای یزد , تهران , شیراز و کرمان اجرا شده است.

روند طراحی , ساخت و تحویل کابینت سفید با حاشیه قهوه ای : 

ابتدا تیم مانیک جهت اندازه گیری به ساختمان مشتری مراجعه کرده و پس از اندازه گیری دقیق و اصولی و تعیین سبک موردنظر توسط مشتری , طراحی انجام می شود. در مرحله بعد با مشتری جلسه ای برگزار شده و پرزنت طرح و تغییرات توسط مشتری اعمال شده و قرارداد بین طرفین امضا می شود. سپس تیم تولید مانیک مجددا برای کنترل اندازه نهایی پروژه به ساختمان مراجعه میکنند و پس آنالیز و خرد کردن یونیت ها , خرید جنس و مواد اولیه انجام شده و کار وارد مرحله برش و مونتاژ می شود و سپس پروژه به ساختمان مشتری ارسال و توسط نصاب ماهر و سابقه دار تیم مانیک نصب می شود و در نهایت پروژه کنترل کیفیت شده و تسویه نهایی انجام می شود. 

                برای نمونه کارهای بیشتر سبک مدرن به اینستاگرام مانیک مراجعه کنید.

فرم ثبت سفارش

در راستای احترام به شما مشتریان عزیز مانیک فرم زیر در 11 مرحله طراحی شده که در هر مرحله میتوانید با انتخاب عکس مورد نظر به مرحله بعد بروید. میتوانید طراحی کابینت و دکوراسیون داخلی آشپزخانه مد نظر و دلخواه خود را انتخاب کنید.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

تمایزات مانیک

تحویل کابینت در رأس تاریخ مقرر
ارائه قیمت نهایی قبل از اجرای پروژه
ضمانت دو ساله انواع کابینت
طراحی رایگان کابینت
تولید مدرن و اتوماتیک (خریدبدون واسطه)
تحویل کالا با مواد اولیه و تجهیزات اصلی
خدمات تولید و نصب کابینت در سراسر کشور
طراحی روز دنیا توسط تیم طراحی حرفه ای
5 4 رای ها
امتیاز بدهید
اشتراک در
اطلاع از
7 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mosayeb

از فضا استفاده کامل برده شده با این طراحی و این خیلی خوبه

manik group
پاسخ به  Mosayeb

خوشحالیم که طراحی های مانیک تونسته نظرتون رو جلب کنه

پشتیبانی گروه مانیک

سوالی دارید؟ یکی از روش های زیر را برای دریافت پیشتیبانی انتخاب کنید.

مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان و یا طراحی حرفه ای رایگان، تنها کافیست شماره تماس خود را ثبت نمایید. مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.