کابینت سفید و قهوه ای سوخته (کابینت مدرن)

کابینت مدرن - آقای ستار زاده 1

مشخصات فنی کابینت سفید و قهوه ای سوخته :

  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: هایگلاس سفید و ام دی اف مات قهوه ای سوخته
  • جنس صفحه روی کابینت: صفحه تاپس ام دی اف روکش PVC 
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دولگن استیل توکار
  • هود: مخفی
  • گاز: چهار شعله رومیزی
  • دستگیره: مخفی

توضیحات کابینت مدرن سفید و قهوهای سوخته :

سبک این پروژه مدرن انتخاب شده است. کابینت مدرن می تواند از جنس های مختلفی ساخته شود مثل ام دی اف معمولی، های گلاس، روکش چوب، رنگ پلی اورتان و… که کابینت های این پروژه ترکیب های گلاس براق و ام دی اف مات است. هایگلاس نوعی ورق ام دی اف است که روکش پلکسی گلاس که نوعی پلاستیک است روی ان پرس شده است و دارای رنگبندی متنوعی است. رنگ دکوراسیون اشپزخانه به سلیقه مشتری به رنگ قهوه ای تیره و سفید طراحی شده است که کابینت‌های زمینی قهوه ای و دیواری سفید است. برای صفحه روی کار با توجه به تیرگی کابینت ها از ام دی اف سفید استفاده شده که از تاریکی فضا بکاهد و فضارا دلبازتر کند. کمد سوپری فر به خواسته مشتری بین گاز و سینک قرار گرفته تا هرکدام دوفضای مجزا داشته باشد. در این پروژه یک طرف اوپن با اختلاف ارتفاع های متفاوت طراحی شده که با قاب بندی هایی از جنس ام دی اف تزیین شده و یک طرف جزیره ای کوچک طراحی شده است. دوطرف نمای هال و راهرو نیز دکوری طراحی شده تا به جلوه کار بیافزاید.

قیمت کابینت مدرن سفید و قهوه ای سوخته :

قیمت کابینت آشپزخانه به موارد زیادی همچون , جنس متریال به کاربرده شده در بدنه و درب , لولاها , دستگیره , نوع طراحی و اجرت ساخت و نصب بستگی دارد. برای ساخت بدنه کابینت مدرن سفید و قهوه ای سوخته از ام دی اف و برای درب ها از ورق های گلاس و ام دی اف استفاده شده است که با توجه به اینکه کیفیت مطلوبی دارد قیمت کمتری نسبت به انوع کابینت روکش چوب , ممبران و رنگ دارد و اجرت ساخت و نصب آن نیز کمتر محاسبه می شود.

در مورد قیمت و نحوه محاسبه آن پیشنهاد میکنم مطلب نحوه محاسبه قیمت کابینت آشپزخانه را از دست ندهید.

نحوه تحویل کابینت مدرن سفید و قهوه ای سوخته :

تیم مانیک تعهد ویژه ای در تحویل کابینت و پروژه شما در راس تاریخ مقرر دارد. درخصوص روند تولید و زمان تحویل کابینت مدرن سفید و قهوه ای سوخته بازه زمانی یک ماهه ( ۳۰ روز کاری ) از موعد قرار داد وجود دارد. البته مواردی همچون, زمان عقد قرارداد , تکمیل بودن ساختمان جهت نصب , متراژ و مساحت آشپزخانه و…… موثر است و این موارد در قرار داد قید می شود. 

روند طراحی , ساخت و تحویل کابینت مدرن سفید و قهوه ای سوخته در مانیک: 

ابتدا تیم مانیک جهت اندازه گیری به ساختمان مشتری مراجعه کرده و پس از اندازه گیری دقیق و اصولی و تعیین سبک موردنظر توسط مشتری , طراحی انجام شده است. در مرحله بعد با مشتری جلسه ای برگزار شده و پرزنت طرح و تغییرات توسط مشتری اعمال شده و قرارداد بین طرفین امضا شده است. سپس تیم تولید مانیک مجددا برای کنترل اندازه نهایی پروژه به ساختمان مراجعه کرده و پس آنالیز و خرد کردن یونیت ها , خرید جنس و مواد اولیه انجام شده و کار وارد مرحله برش و مونتاژ شده و سپس پروژه به ساختمان مشتری ارسال و توسط نصاب ماهر و سابقه دار تیم مانیک نصب گردیده و در نهایت پروژه کنترل کیفیت شده و تسویه نهایی انجام شده است. کابینت مدرن های گلاس توسط تیم مانیک در شهرهای یزد_کرمان_و شیراز اجرا شده است.

                  برای مشاوره رایگان با تیم حرفه ای مانیک همین حالا با شماره تلفن ۰۹۱۶۲۱۶۱۴۱۲ تماس بگیرید.

فرم ثبت سفارش

در راستای احترام به شما مشتریان عزیز مانیک فرم زیر در 11 مرحله طراحی شده که در هر مرحله میتوانید با انتخاب عکس مورد نظر به مرحله بعد بروید. میتوانید طراحی کابینت و دکوراسیون داخلی آشپزخانه مد نظر و دلخواه خود را انتخاب کنید.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

تمایزات مانیک

تحویل کابینت در رأس تاریخ مقرر
ارائه قیمت نهایی قبل از اجرای پروژه
ضمانت دو ساله انواع کابینت
طراحی رایگان کابینت
تولید مدرن و اتوماتیک (خریدبدون واسطه)
تحویل کالا با مواد اولیه و تجهیزات اصلی
خدمات تولید و نصب کابینت در سراسر کشور
طراحی روز دنیا توسط تیم طراحی حرفه ای
4.3 3 رای ها
امتیاز بدهید
اشتراک در
اطلاع از
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali

رنگ چوبش خیلی تیرست

manik
پاسخ به  ali

رنگ کابینت بسیار سلیقه ای هست. خیلی ها رنگ چوب های تیره رو میپسندن. مخصوصا اگه آشپزخانه بزرگ باشد، محدودیتی برای انتخاب کابینت های تیره وجود ندارد. پیشنهاد می کنم مقاله راهنمای جامع خرید کابینت اشپزخانه رو حتما بخونید:
https://manikco.com/cabinet-buying-guide/

پشتیبانی گروه مانیک

سوالی دارید؟ یکی از روش های زیر را برای دریافت پیشتیبانی انتخاب کنید.

مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان و یا طراحی حرفه ای رایگان، تنها کافیست شماره تماس خود را ثبت نمایید. مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.