کابینت هایگلاس قهوه ای خاکی مدرن

کابینت مدرن - آقای شکیب مهر 1

مشخصات فنی کابینت مدرن با رنگ خاکی :

  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: هایگلاس خاکی و قهوه ای
  • جنس صفحه روی کابینت: کورین
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دولگن استیل توکار
  • هود: روکار
  • گاز: پنج شعله رومیزی
  • دستگیره: مخفی

توضیحات کابینت مدرن با رنگ خاکی : 

همانطور که مشاهده میکنید سبک این کار مدرن است. در کابینت مدرن،درب های کابینت ساده و بدون قاب بندی و همچنین تاج و پاخور ساده و بدون تزیینات اضافه ای طراحی می‌شود. جنس این پروژه از های گلاس مات و براق است. کابینت های گلاس براق، بهترین انتخاب برای اشپزخانه هایی با ابعاد کوچک است زیرا این انتخاب باعث می شود فضا بزرگتر دیده شود.  علاوه بر این با انتخاب این سبک کابینت، می‌توان از تمام فضاها برای طراحی استفاده کرد. رنگ غالب این طراحی ،رنک خاکی است و فقط تاج و پاخور و بعضی از قسمت های دکوری به رنگ قهوه ای طرح چوب است. سنگ روی کابینت نیز از جنس کورین به رنگ روشن انتخاب شده تا به دلبازترشدن آشپزخانه کمک کند.کابینت های دیواری بصورت ترکیبی از ملقی و عمودی طراحی شده و در نمای دوطرف و کنار اشپزخانه شلف بندی هایی برای دکوری کارگذاشته شده است. برای این اشپزخانه هردوطرف اوپن کار شده و ورودی وسط قرار دارد. نمای روبه آشپزخانه اوپن را یونیت های زمینی تشکیل داده است و نمای طرف پذیرایی با قاب بندی هایی از ام دی اف نماکاری شده اند .

قیمت کابینت مدرن با رنگ خاکی :

کابینت مدرن در کل قیمت کمتری نسبت به سبک های دیگر مثل کلاسیک و نئوکلاسیک دارد و دلیل آن نوع متریال و تزیینات به کار برده شده در ساخت کابینت است. جنس بدنه کابینت های گلاس ام دی اف معمولی است و برای درب های آن از های گلاس رنگی استفاده شده است که کیفیت مطلوبی دارد و قیمت کمتر و معقول تری نسبت به کابینت ممبران و روکش چوب دارد.

نحوه تحویل کابینت مدرن با رنگ خاکی :

 تیم مانیک تعهد ویژه ای در تحویل کابینت و پروژه شما در راس تاریخ مقرر دارد. درخصوص روند تولید و زمان تحویل کابینت های گلاس که سبک ان مدرن است بازه زمانی یک ماهه ( ۳۰ روز کاری ) از موعد قرار داد وجود دارد. البته مواردی همچون, زمان عقد قرارداد , تکمیل بودن ساختمان جهت نصب , متراژ و مساحت آشپزخانه و…… موثر است و این موارد در قرار داد قید می شود. نمونه کار مدرن هایگلاس توسط تیم مانیک در شهرهای یزد , تهران , شیراز و کرمان اجرا شده است.

روند طراحی , ساخت و تحویل کابینت مدرن با رنگ خاکی در مانیک : 

ابتدا تیم مانیک جهت اندازه گیری به ساختمان مشتری مراجعه کرده و پس از اندازه گیری دقیق و اصولی و تعیین سبک موردنظر توسط مشتری , طراحی انجام می شود. در مرحله بعد با مشتری جلسه ای برگزار شده و پرزنت طرح و تغییرات توسط مشتری اعمال شده و قرارداد بین طرفین امضا می شود. سپس تیم تولید مانیک مجددا برای کنترل اندازه نهایی پروژه به ساختمان مراجعه میکنند و پس آنالیز و خرد کردن یونیت ها , خرید جنس و مواد اولیه انجام شده و کار وارد مرحله برش و مونتاژ می شود و سپس پروژه به ساختمان مشتری ارسال و توسط نصاب ماهر و سابقه دار تیم مانیک نصب می شود و در نهایت پروژه کنترل کیفیت شده و تسویه نهایی انجام می شود. 

                     برای نمونه کارهای بیشتر سبک مدرن به اینستاگرام مانیک مراجعه کنید.

فرم ثبت سفارش

در راستای احترام به شما مشتریان عزیز مانیک فرم زیر در 11 مرحله طراحی شده که در هر مرحله میتوانید با انتخاب عکس مورد نظر به مرحله بعد بروید. میتوانید طراحی کابینت و دکوراسیون داخلی آشپزخانه مد نظر و دلخواه خود را انتخاب کنید.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

تمایزات مانیک

تحویل کابینت در رأس تاریخ مقرر
ارائه قیمت نهایی قبل از اجرای پروژه
ضمانت دو ساله انواع کابینت
طراحی رایگان کابینت
تولید مدرن و اتوماتیک (خریدبدون واسطه)
تحویل کالا با مواد اولیه و تجهیزات اصلی
خدمات تولید و نصب کابینت در سراسر کشور
طراحی روز دنیا توسط تیم طراحی حرفه ای
4 2 رای ها
امتیاز بدهید
اشتراک در
اطلاع از
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیر حسین مشتاق

سلام میشه درمورد انتخواب رنگ یکسری اطلاعات بدید.

manik group

برای یادگیری در مورد انتخواب رنگ کابینت بر روی لینک زیر کلیک کنید.
https://manikco.com/kitchen-cabinet-color/

پشتیبانی گروه مانیک

سوالی دارید؟ یکی از روش های زیر را برای دریافت پیشتیبانی انتخاب کنید.

مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان و یا طراحی حرفه ای رایگان، تنها کافیست شماره تماس خود را ثبت نمایید. مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.