کابینت حصیری پلی اورتان (نئوکلاسیک)

پروژه آقای نیکزاد 1

مشخصات فنی کابینت حصیری پلی اورتان :

  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: ام دی اف قاب بندی شده با روکش رنگ پلی اورتان
  • جنس صفحه روی کابینت: کورین
  • لولا و جک: آرام بند
  • دستگیره: شاخه ای
  • هود: مخفی
  • گاز: چهار شعله رومیزی
 
توضیحات کابینت حصیری پلی اورتان :

سبک این کار کابینت نئوکلاسیک میباشد که ترکیبی از سبک مدرن و سبک کلاسیک می باشد. برای اطلاع بیشتر از تفاوت این سبک با سبک مدرن و کلاسیک مجله انواع سبک کابینت را مطالعه کنید. درب های این سبک دارای قاب بندی (CNC)می باشد و از اکسسوری ها و تزیینات ساده ای در این سبک استفاده می شود که در واقع آمیزه‌ای از هنر و طرح‌های اشرافی‌، توأم با مدرنیته و سادگی است. جنس این سبک، ام دی اف می باشد که پس از قاب بندی با استفاده از رنگ پلی اورتان یا پلی استر( پلی اورتان از مقاومت بالاتری برخوردار می باشد) استفاده می شود. در جزیره و تعدادی از کابینت دیواری پروژه درب هایی با فرم شیاری طراحی شده است که باعث متفاوت شدن و جلوه کردن فضا شده است. دستگیره های کار طلایی براق کار شده که ترکیب آن با سفید فوق العاده شده است. رنگبندی کابینت این پروژه به سلیقه مشتری سفید مات کار شده است که باعث زیبایی و شیک شدن فضا شده است.

                      اگر به جزیره آشپزخانه علاقه دارید پیشنهاد می شود اینجا کلیک کنید.

قیمت کابینت حصیری پلی اورتان :

قیمت تمام شده کابینت به موارد زیادی بستگی دارد از جمله : جنس متریال , نوع لولا , اجرت ساخت و ….. کابینت حصیری پلی اورتان به سبک نئوکلاسیک طراحی و ساخته شده است , سبک نئوکلاسیک به دلیل متریال متفاوت قیمت بیشتری نسبت به سبک مدرن دارد و همچنین کیفیت مطلوب تری نیز دارد.

نحوه تحویل کابینت حصیری پلی اورتان :

 تیم مانیک تعهد ویژه ای در تحویل کابینت و پروژه شما در راس تاریخ مقرر دارد. درخصوص روند تولید و زمان تحویل کابینت نئوکلاسیک بازه زمانی ۴۰ تا ۵۰ روز کاری  از موعد قرار داد وجود دارد و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. البته مواردی همچون, زمان عقد قرارداد , تکمیل بودن ساختمان جهت نصب , متراژ و مساحت آشپزخانه و…… موثر است و این موارد در قرار داد قید می شود. این سبک از کابینت در شهرهای یزد , قشم , کلاردشت و تهران توسط تیم مانیک اجرا شده است.

روند طراحی , ساخت و تحویل کابینت حصیری پلی اورتان در مانیک: 

ابتدا تیم مانیک جهت اندازه گیری به ساختمان مشتری مراجعه کرده و پس از اندازه گیری دقیق و اصولی و تعیین سبک موردنظر توسط مشتری , طراحی انجام می شود.  در مرحله بعد با مشتری جلسه ای برگزار شده و پرزنت طرح و تغییرات توسط مشتری اعمال شده و قرارداد بین طرفین امضا می شود. سپس تیم تولید مانیک مجددا برای کنترل اندازه نهایی پروژه به ساختمان مراجعه میکنند و پس آنالیز و خرد کردن یونیت ها , خرید جنس و مواد اولیه انجام شده و کار وارد مرحله برش و مونتاژ می شود و سپس پروژه به ساختمان مشتری ارسال و توسط نصاب ماهر و سابقه دار تیم مانیک نصب می شود و در نهایت پروژه کنترل کیفیت شده و تسویه نهایی انجام می شود.

                            در مجموعه مانیک طراحی و اندازه گیری کاملا رایگان انجام می شود. 

فرم ثبت سفارش

در راستای احترام به شما مشتریان عزیز مانیک فرم زیر در 11 مرحله طراحی شده که در هر مرحله میتوانید با انتخاب عکس مورد نظر به مرحله بعد بروید. میتوانید طراحی کابینت و دکوراسیون داخلی آشپزخانه مد نظر و دلخواه خود را انتخاب کنید.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

تمایزات مانیک

تحویل کابینت در رأس تاریخ مقرر
ارائه قیمت نهایی قبل از اجرای پروژه
ضمانت دو ساله انواع کابینت
طراحی رایگان کابینت
تولید مدرن و اتوماتیک (خریدبدون واسطه)
تحویل کالا با مواد اولیه و تجهیزات اصلی
خدمات تولید و نصب کابینت در سراسر کشور
طراحی روز دنیا توسط تیم طراحی حرفه ای
5 4 رای ها
امتیاز بدهید
اشتراک در
اطلاع از
8 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Majede

سبک نئوکلاسیک واقعا برای اشپزخونه قشنگه

manik
پاسخ به  Majede

سلام. کابینت نئوکلاسیک خیلی محبوبه، چون چیزی بین مدرن و کلاسیکه. ولی تا حدودی بیشتر شبیه کابینت کلاسیک هست. اگر علاقه مند هستیدف پیشنهاد میکنم نمونه کابینت های کلاسیک مانیک رو هم ببینید:
https://manikco.com/project-cat/neoclassic-cabinet/

پشتیبانی گروه مانیک

سوالی دارید؟ یکی از روش های زیر را برای دریافت پیشتیبانی انتخاب کنید.

مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان و یا طراحی حرفه ای رایگان، تنها کافیست شماره تماس خود را ثبت نمایید. مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.