کابینت روکش چوب ماهگونی (کابینت کلاسیک)

کابینت کلاسیک - آقای ریاحی 1

مشخصات فنی کابینت روکش چوب ماهگونی  :

  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: روکش چوب طبیعی
  • جنس صفحه روی کابینت: کورین
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دولگن استیل توکار
  • هود: مخفی
  • گاز: چهار شعله رومیزی
  • دستگیره: شاخه ای
 
توضیحات کابینت روکش چوب ماهگونی :
 

 سبک این پروژه کلاسیک است. کابینت کلاسیک یکی از زیباترین و شیک ترین سبک ها برای دکور اشپزخانه است. در سبک کلاسیک درب های کابینت قاب بندی های زیبا و پرکاری دارند و از ستون های منبت کاری شده و دستگیره های مجلل استفاده می شود. جنس این پروژه روکش چوب است،کابینت روکش چوب بدین صورت است که بدنه کابینت ها از جنس ام دی اف ساده سفید ساخته می شود و روی درب ها یه لایه نازک چوب طبیعی پرس می شود و هزینه بالاتری نسبت به بقیه سبک ها در کابینت اشپزخانه دارد. رنگ این کار چوب تیره انتخاب شده است که باعث زیبایی و اشرافی تر شدن نمای کار شده است و سنگ روی صفحه کابینت ها کورین سفید انتخاب شده که هارمونی زیبایی بوجود اورده است. دوطرف یخچال سوپری های فر و ماکروفر و ستون و سرستون طراحی شده که به جلوه کار افزوده است. دوطرف کابینت دیواری ابچک سینک،درب های کابینت با قاب بندی شیشه ای تزیین شده که باعث شده ،نمای اشپزخانه زیباتر به چشم بیاید. جزیره کار از یونیت های زمینی تشکیل شده که یک طرف ان،یعنی نمای روبه پذیرایی دکور با قاب بندی و نرده بندی نیز طراحی شده است و چهار طرف جزیره ستون های زیبایی بکار رفته است.

                                    مقاله آشنایی با انواع روکش کابینت را از دست ندهید !

قیمت کابینت روکش چوب ماهگونی :

موارد زیادی همچون متریال به کاربرده شده در ساخت , نوع طراحی , لولا , دستگیره و ……در قیمت نهایی کابینت تاثیر دارد. جنس بدنه کابینت روکش چوب ماهگونی ام دی ف ساده و جنس درب های ان از ام دی اف خام قاب بندی شده با روکش چوب طبیعی و رنگ پلی اورتان است. کابینت روکش چوب از گرانترین نوع کابینت ها از لحاظ جنس محسوب می شود و با این حال بخاطر زیبایی منحصر به فردی که دارد بسیار پرطرفدار است.

                                                         قیمت کابینت روکش چوب

نحوه تحویل کابینت روکش چوب ماهگونی :

 تیم مانیک تعهد ویژه ای در تحویل کابینت و پروژه شما در راس تاریخ مقرر دارد. درخصوص روند تولید و زمان تحویل کابینت روکش چوب بازه زمانی ۴۰ تا ۵۰ روز کاری از موعد قرار داد وجود دارد. البته مواردی همچون, زمان عقد قرارداد , تکمیل بودن ساختمان جهت نصب , متراژ و مساحت آشپزخانه و…… موثر است و این موارد در قرار داد قید می شود. نمونه کار کلاسیک روکش چوب توسط تیم مانیک در شهرهای یزد , تهران , کرمان اجرا شده است. 

روند طراحی , ساخت و تحویل کابینت روکش چوب ماهگونی در مانیک : 

ابتدا تیم مانیک جهت اندازه گیری به ساختمان مشتری مراجعه کرده و پس از اندازه گیری دقیق و اصولی و تعیین سبک موردنظر توسط مشتری , طراحی انجام می شود.  در مرحله بعد با مشتری جلسه ای برگزار شده و پرزنت طرح و تغییرات توسط مشتری اعمال شده و قرارداد بین طرفین امضا می شود. سپس تیم تولید مانیک مجددا برای کنترل اندازه نهایی پروژه به ساختمان مراجعه میکنند و پس آنالیز و خرد کردن یونیت ها , خرید جنس و مواد اولیه انجام شده و کار وارد مرحله برش و مونتاژ می شود و سپس پروژه به ساختمان مشتری ارسال و توسط نصاب ماهر و سابقه دار تیم مانیک نصب می شود و در نهایت پروژه کنترل کیفیت شده و تسویه نهایی انجام می شود.

                                     در مجموعه مانیک طراحی و مشاوره کاملا رایگان است.

فرم ثبت سفارش

در راستای احترام به شما مشتریان عزیز مانیک فرم زیر در 11 مرحله طراحی شده که در هر مرحله میتوانید با انتخاب عکس مورد نظر به مرحله بعد بروید. میتوانید طراحی کابینت و دکوراسیون داخلی آشپزخانه مد نظر و دلخواه خود را انتخاب کنید.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

تمایزات مانیک

تحویل کابینت در رأس تاریخ مقرر
ارائه قیمت نهایی قبل از اجرای پروژه
ضمانت دو ساله انواع کابینت
طراحی رایگان کابینت
تولید مدرن و اتوماتیک (خریدبدون واسطه)
تحویل کالا با مواد اولیه و تجهیزات اصلی
خدمات تولید و نصب کابینت در سراسر کشور
طراحی روز دنیا توسط تیم طراحی حرفه ای
4.3 3 رای ها
امتیاز بدهید
اشتراک در
اطلاع از
5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مينا

من كابينت اشپزخونم همين جنس هست و خيلي راضيم

پشتیبانی گروه مانیک

سوالی دارید؟ یکی از روش های زیر را برای دریافت پیشتیبانی انتخاب کنید.

مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان و یا طراحی حرفه ای رایگان، تنها کافیست شماره تماس خود را ثبت نمایید. مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.