کابینت روکش چوب با منبت کاری(کلاسیک)

کابینت ممبران کلاسیک - آقای فتوحی 1

مشخصات فنی کابینت روکش چوب با منبت کاری :

  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: روکش چوب گردو
  • جنس صفحه روی کابینت: کوارتز
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دولگن استیل توکار
  • هود: مخفی
  • گاز: پنج شعله رومیزی
  • دستگیره: شاخه ای
 
توضیحات کابینت روکش چوب با منبت کاری :

    سبک این پروژه کابینت کلاسیک است که به فضای اشپزخانه و خانه ابهت وگرما بخشیده است.کابینت ها به خواسته مشتری از جنس روکش چوب است که بدنه ان ام دی اف معمولی سفید است و روی درب کابینت یک لایه نازک چوب طبیعی گردو پرس شده است.این جنس کابینت از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و قیمت آن نسبت به سایر جنس های کابینت مثل ممبران و های گلاس و.. بالاتر است.رنگ این کار گردویی نسبتا تیره انتخاب شده است که باتوجه به بزرگ بودن فضای اشپزخانه و همچنین وجود پنجره ای بزرگ،رنگ مناسبی است.باتوجه به تیره بودن کابینت ها برای صفحه روی کار از سنگ روشن استفاده شده تا فضای اشپزخانه تاریک و دلگیر به نظر نیاید.دوطرف کاور هود ستون های سلطنتی طراحی شده و روی نمای ان منبت کاری ها و تزیینات زیبایی انجام شده است.دوطرف کاور هود کابینت های دیواری تا روی صفحه کابینت کشیده شده اند و با قاب بندی شیشه ای جذابیت و اشرافی بودن کار را بیشتر کرده است.روی کشوهای اول کمد های زیر گاز و کمد سینک منبت کاری و کنده کاری پرکاری به شکل گلی زیبا کارشده است.بکار بردن درب حصیری در کابینت بالای سینک موجع به خاص تر شدن این قسمت از اشپزخانه شده است.برای این کار به سلیقه مشتری اوپن طراحی شده است که نمای طرف هال اوپن نیز با منبت کاری ها و قاب بندی و ستون دوطرف آن ،تزیین شده است .

                                      مقاله آشنایی با انواع روکش کابینت را از دست ندهید !

قیمت کابینت روکش چوب با منبت کاری :

موارد زیادی همچون متریال به کاربرده شده در ساخت , نوع طراحی , لولا , دستگیره و ……در قیمت نهایی کابینت تاثیر دارد. جنس بدنه کابینت روکش چوب ام دی ف ساده و جنس درب های ان از ام دی اف خام قاب بندی شده با روکش چوب طبیعی و رنگ پلی اورتان است. کابینت روکش چوب از گرانترین نوع کابینت ها از لحاظ جنس محسوب می شود و با این حال بخاطر زیبایی منحصر به فردی که دارد بسیار پرطرفدار است.

                                                         قیمت کابینت روکش چوب

نحوه تحویل کابینت روکش چوب با منبت کاری  :

 تیم مانیک تعهد ویژه ای در تحویل کابینت و پروژه شما در راس تاریخ مقرر دارد. درخصوص روند تولید و زمان تحویل کابینت روکش چوب با منبت کاری بازه زمانی ۴۰ تا ۵۰ روز کاری از موعد قرار داد وجود دارد. البته مواردی همچون, زمان عقد قرارداد , تکمیل بودن ساختمان جهت نصب , متراژ و مساحت آشپزخانه و…… موثر است و این موارد در قرار داد قید می شود. نمونه کار کلاسیک روکش چوب توسط تیم مانیک در شهرهای یزد , تهران , کرمان اجرا شده است. 

روند طراحی , ساخت و تحویل کابینت روکش چوب با منبت کاری در مانیک: 

ابتدا تیم مانیک جهت اندازه گیری به ساختمان مشتری مراجعه کرده و پس از اندازه گیری دقیق و اصولی و تعیین سبک موردنظر توسط مشتری , طراحی انجام می شود.  در مرحله بعد با مشتری جلسه ای برگزار شده و پرزنت طرح و تغییرات توسط مشتری اعمال شده و قرارداد بین طرفین امضا می شود. سپس تیم تولید مانیک مجددا برای کنترل اندازه نهایی پروژه به ساختمان مراجعه میکنند و پس آنالیز و خرد کردن یونیت ها , خرید جنس و مواد اولیه انجام شده و کار وارد مرحله برش و مونتاژ می شود و سپس پروژه به ساختمان مشتری ارسال و توسط نصاب ماهر و سابقه دار تیم مانیک نصب می شود و در نهایت پروژه کنترل کیفیت شده و تسویه نهایی انجام می شود.

                                     در مجموعه مانیک طراحی و مشاوره کاملا رایگان است.

فرم ثبت سفارش

در راستای احترام به شما مشتریان عزیز مانیک فرم زیر در 11 مرحله طراحی شده که در هر مرحله میتوانید با انتخاب عکس مورد نظر به مرحله بعد بروید. میتوانید طراحی کابینت و دکوراسیون داخلی آشپزخانه مد نظر و دلخواه خود را انتخاب کنید.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

تمایزات مانیک

تحویل کابینت در رأس تاریخ مقرر
ارائه قیمت نهایی قبل از اجرای پروژه
ضمانت دو ساله انواع کابینت
طراحی رایگان کابینت
تولید مدرن و اتوماتیک (خریدبدون واسطه)
تحویل کالا با مواد اولیه و تجهیزات اصلی
خدمات تولید و نصب کابینت در سراسر کشور
طراحی روز دنیا توسط تیم طراحی حرفه ای
4 2 رای ها
امتیاز بدهید
اشتراک در
اطلاع از
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی

شما تعویض درب هم انجام میدید؟

manik group
پاسخ به  علی

سلام لطفا با شماره موبایل 09162161412 و یا با شماره ی ثابت 03538341364 تماس بگیرید.

پشتیبانی گروه مانیک

سوالی دارید؟ یکی از روش های زیر را برای دریافت پیشتیبانی انتخاب کنید.

مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان و یا طراحی حرفه ای رایگان، تنها کافیست شماره تماس خود را ثبت نمایید. مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.