کابینت ممبران سفید ساده نئوکلاسیک

کابینت مدرن - خانم همتی 1

مشخصات فنی کابینت ممبران ساده :

  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: ام دی اف خام با روکش وکیوم (ممبران)
  • جنس صفحه روی کابینت: کورین 
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دولگن استیل توکار
  • هود: شومینه ای
  • گاز: پنج شعله رومیزی
  • دستگیره: شاخه ای
 
توضیحات کابینت ممبران ساده :  

  سبک این پروژه کلاسیک است. کابینت کلاسیک یکی از زیباترین و شیک ترین و پرکار ترین کابینت ها محسوب می شود که در این سبک درب ها قاب بندی شده و با دستگیره های زیبا و مجلل کار شده اند و اغلب از گل و سرستون های منبت کاری شده و شلوغ استفاده‌ می شود که در این پروژه به سلیقه مشتری از ستون و گل و تزیینات زیادی استفاده نشده است. جنس این کار از ممبران است ، برای ساخت کابینت ممبران ، روی ام دی اف خام را پس از قاب بندی با استفاده از دستگاه پرس ، روکش وکیوم ، پرس می کنند. اولین و شاید مهم ترین مزایای کابینت ممبران در دکور آشپزخانه تنوع طرح پذیری آن است. از دیگر مزایای آن عدم نفوذ آب و رطوبت به لایه های ام دی اف است که به نسبت بقیه کابینت‌ها قوی تر و مقاوم تر است. رنگ این پروژه سفید طراحی شده است که یکی از پرطرفدارترین رنگ ها در کابینت ممبران است ، انتخاب این رنگ باعث شده تا فضای آشپزخانه بزرگتر و دلباز تر به نظر برسد. برای این کار اوپن ال طراحی شده است که طرف پذیرایی با قاب بندی های کلاسیک نماکاری شده است و یک قسمت اوپن با ارتفاع کمتری برای میزغذاخوری طراحی شده است.

                                     جدید ترین تصاویر کابینت آشپزخانه را از دست ندید.

قیمت کابینت ممبران ساده  :

موارد زیادی همچون متریال به کاربرده شده در ساخت , نوع طراحی , لولا , دستگیره و ……در قیمت نهایی کابینت تاثیر دارد. جنس بدنه کابینت  ام دی ف ساده و جنس درب های ان از ام دی اف خام قاب بندی شده با روکش ممبران است.  کابینت ممبران تقریبا هم قیمت با کابینت های گلاس است و ز نظر مقاومت و کیفیت نیز مانند های گلاس از کیفیتی خوبیبرخوردار است.

                                                               قیمت کابینت ممبران  

نحوه تحویل کابینت ممبران ساده :

 تیم مانیک تعهد ویژه ای در تحویل کابینت و پروژه شما در راس تاریخ مقرر دارد. درخصوص روند تولید و زمان تحویل کابینت ممبران ساده بازه زمانی ۴۰ تا ۵۰ روز کاری از موعد قرار داد وجود دارد. البته مواردی همچون, زمان عقد قرارداد , تکمیل بودن ساختمان جهت نصب , متراژ و مساحت آشپزخانه و…… موثر است و این موارد در قرار داد قید می شود. نمونه کار ممبران توسط تیم مانیک در شهرهای یزد , تهران , شیراز اجرا شده است. 

روند طراحی , ساخت و تحویل کابینت ممبران ساده در مانیک: 

ابتدا تیم مانیک جهت اندازه گیری به ساختمان مشتری مراجعه کرده و پس از اندازه گیری دقیق و اصولی و تعیین سبک موردنظر توسط مشتری , طراحی انجام می شود.  در مرحله بعد با مشتری جلسه ای برگزار شده و پرزنت طرح و تغییرات توسط مشتری اعمال شده و قرارداد بین طرفین امضا می شود. سپس تیم تولید مانیک مجددا برای کنترل اندازه نهایی پروژه به ساختمان مراجعه میکنند و پس آنالیز و خرد کردن یونیت ها , خرید جنس و مواد اولیه انجام شده و کار وارد مرحله برش و مونتاژ می شود و سپس پروژه به ساختمان مشتری ارسال و توسط نصاب ماهر و سابقه دار تیم مانیک نصب می شود و در نهایت پروژه کنترل کیفیت شده و تسویه نهایی انجام می شود.

                                     در مجموعه مانیک طراحی و مشاوره کاملا رایگان است.

فرم ثبت سفارش

در راستای احترام به شما مشتریان عزیز مانیک فرم زیر در 11 مرحله طراحی شده که در هر مرحله میتوانید با انتخاب عکس مورد نظر به مرحله بعد بروید. میتوانید طراحی کابینت و دکوراسیون داخلی آشپزخانه مد نظر و دلخواه خود را انتخاب کنید.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

تمایزات مانیک

تحویل کابینت در رأس تاریخ مقرر
ارائه قیمت نهایی قبل از اجرای پروژه
ضمانت دو ساله انواع کابینت
طراحی رایگان کابینت
تولید مدرن و اتوماتیک (خریدبدون واسطه)
تحویل کالا با مواد اولیه و تجهیزات اصلی
خدمات تولید و نصب کابینت در سراسر کشور
طراحی روز دنیا توسط تیم طراحی حرفه ای
4 2 رای ها
امتیاز بدهید
اشتراک در
اطلاع از
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مختار

سلام میشه روکش های ام دی اف و چوب چیان؟

manik group
پاسخ به  مختار

روکش کابینت های ممبران, ام دی اف مات و روکش چوب از انواع روکش کابینت ام دی اف و چوب است

پشتیبانی گروه مانیک

سوالی دارید؟ یکی از روش های زیر را برای دریافت پیشتیبانی انتخاب کنید.

مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان و یا طراحی حرفه ای رایگان، تنها کافیست شماره تماس خود را ثبت نمایید. مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.